18. oktober 2008

Jeg våknet 11 i dag, det var deilig å bare ligge der. Jeg satt meg ved dataen, som vanlig. Begynte å sende over bilder til skole pcen. Senere ringte Kim, han hadde ikke stått opp enda. Søtere gutt finner du ikke. Er ikke helt i form etter det som skjedde i går, derfor skal jeg være hjemme å slappe av.

I dag er det kamp, Tromsø - Molde. Blir spennede, har troen på at Molde faktisk vinner i dag. Har planer om å ligge i sengen og høre kampen på 1fm, ha noe godt å spise til. Nå sitter jeg å snakker med Ida, vi snakker om alt mulig. Vi har funne ut at begge liker Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes OG Jordin Sparks - One Step At A Time.


Nå gleder jeg meg skikkelig til jul, sitter å hører på julesanger til tider. Jul er noe spesielt for meg. Snø, drikke kakao ved peisen sammen med noen du virkelig er glad i, og ikke minst juleaften. I år blir nyttårsaften noe helt spesielt, kim skal komme hit å feire den sammen med meg. Aw, det blir så sinnsykt koselig. Gleder meg allerede, det er jo faktisk ikke lenge til : ))

Kom nettopp hjem fra Elkjøp med pappa, måtte levere mobilen min som ikke har funket siden vi kom hjem fra Spania. Alle delene har falt fra hverandre og den funker ikke i det hele tatt. Vi slipper mest sansynlig å betale for at den er på reperasjon, men får den ikke tilbake før om 2-3 uker. Defor må jeg låne noka 1112 -_-


For en sinnsyk kamp på Alfheim i kveld, helt utrolig. Molde klarte å snu kampen fra å ligge under 4-2 til 4-4 takket Pape Pate Diouf og Josè Mota. Utrolig viktig for Molde å få uavgjort. De har trolig berget plassen i tippeligaen til neste sesong.




2 kommentarer:

Anonym sa...

FINESTE SANGENE ♥♥♥♥♥♥♥♥

anja bo-quien sa...

<3