28. oktober 2008

SNØ :*

I dag våknet jeg å tittet forbauset ut av vinduet, jeg så SNØ. Jeg trodde virkelig jeg drømte, men det var virkelig sant. SNØEN hadde kommet til Molde. Sprang ut av sengen å ropte det i hele huset. Jeg var virkelig i full ekstase. Når jeg var på vei til bussen traff jeg på Tanja og Christina, fikk sitte på til byen. Hadde ekstra god tid så jeg slapp å stresse.

Første timen i dag holdt vi på med journalistikk - indesign, ganske greit egentlig. Vi fikk en oppgave der vi skulle lage en avisartikkel, ble heldigvis ferdig. Jeg og Malene satt å hørte på julesanger som fikk oss virkelig i julestemning. Det var så utrolig deilig å sitte i klasserommet å se at det snødde. Tenkte egentlig at det ikke ville vare så lenge, men uansett.. Det hadde kommet snø for første gang i år. 28.10.08 blir aldri glemt.

Nå er det bare 10 dager til jeg skal til Bergen, gleder meg så utrolig mye. Nå sitter jeg, Anna Lena, Silje og Malene på et gruppe rom. Har jobbet med et intervju som vi skal spørre noen av Molde spillerne om. Blir utrolig skummelt, men satser på at vi klarer det. I dag skal jeg ut med klassen, vi skal spise middag på Egon :)

Ingen kommentarer: