21. oktober 2008

Livet er komplisert.

Nå sitter jeg på skolen og jobber med en oppgave som har om ergonomi å gjøre. Jeg og Malene sitter sånn halvveis å jobber sammen. Vi skal skrive en tekst på hvordan vi kan tilrettelegge vår skoledag mer ergonomisk. Jeg fikk skrevet litt over en halv side. Uken før høstferien fikk vi et gruppe prosjekt, har skreve et innlegg om hva vi gjorde og hvem jeg var på gruppe med. Ihvertfall ,, vi fikk 5'er. Vi var også best i klassen.

Føler at karakterene mine stiger for hver prøve, prosjekt og innleveringer vi får. Det er vel en bra ting anntar jeg? Jeg hører på 3 Doors Down - Let Me Go, en fantastisk bra sang som Kim nevnte til meg. Skal snart ha norsk, temaet i dag er "typisk norsk". I dag skal jeg gjøre ferdig engelsk innlevering om filmen "An Inconvenient Truth". Nå kom læreren gitt, skriver mer senere.

Jeg fikk komme til helsesøsteren for å snakke om mine problemer, det var utrolig godt å få snakke ut om det. Ting som jeg trodde hadde skjedd, men som ikke hadde skjedd <3 Om noen uker skal vi ha en gruppe debatt som handler om asyl mottak, min oppgave er "NEI til asylmottak på Kleive - fokus på argument mot utbygging på Kleive". Satser på å få ¨hjelp rundt om kring ;-*

Rundt 18.30 syklet jeg til Malene, vi gjorde litt lekser og tok bilder. Det ble mange fine resultat, men også endel rare fra min side. Vi satt speilrefleks kameraet til Malene på to stoler med en haug av puter, ganske morsomt egentlig.

Ingen kommentarer: