22. oktober 2008

Jeg er glad i Silje,
hun er bare min
<3

Det vi hadde på skolen i dag var InDesign og jobbe med prosjekt. Ganske kjekt engentlig, lærte mye nytt av Arild. Prosjektet til meg, Silje, Anna Lena og Malene er at vi skal lage et hefte om Molde Fotball Klubb. Det skal inneholde bilder, tekst og intervju. Vi skal også prøve å få tatt bilder av oss sammen med de hvis det blir tid igjen. På søndag skal vi på kamp, Molde - Fredrikstad. To av og skal på pressetribune og to skal på banekanten for å ta bilder, blir så utrolig spennede.

Onsdag om en uke skal vi intervjue spillerne om litt forskjellig, det blir utrolig skummelt. Kommer sikkert til å få en form for annfall eller noe i den duren. Men mest av alt gleder jeg meg til å få snakke med de og kanskje få tatt noen bilder + autografer. Får se hva som skjer når vi er der. Nå har jeg nettopp laget sodd som vi skal ha til middag, senere i dag skal jeg slappe av og gjøre litt småting på prosjektet. Vi tok også noen bilder i studioet under lunch pausen.