29. oktober 2008

Dagen hadde kommet, vi skulle endelig få intervjue Molde spillerne på stadioen. Jeg var skikkelig nervøs før vi kom fram, jeg ble rett og slett varm av en eller annen grunn. Vi ble godt tatt i mot på stadion, kjempe koselig å få oppleve noe sånt. Vi ble plassert på et bord, det var mange folk som var der akkurat når vi var der.

Det kom Molde spillere etter hvert. Josè Mota sa faktisk hei til meg, aaw. Jeg og Anna Lena fikk latterkrampe til tider, hun er så søt. Vi fikk intervjuet Kjell Jonevret, Toni Koskela og Øyvind Gjerde. Når vi skulle ta bilder mens de trente snakket vi litt med Marcus Andreasson, Kristoffer P Vasthaug og Øyvind Gjerde. For noen koselige folk.

Vi skulle egentlig intervjue Jan Kjell Larsen, Magne Hoseth og Vegard Forren, men de skulle trene i Moldehallen. Kjell Jonevret fikk ordnet slik at vi fikk intervjue de en annen dag i neste uke, utrolig snilt gjort. Før vi dro til stadion tok vi en liten photoshoot, utrolig morsomt. Nå sitter jeg å hører på julesanger og drikker fanta limon.

Silje sitt forslag om at vi skulle gjøre det på juleballet, hadde vært ganske morsomt egentlig, kos dere med videoen :)

1 kommentar:

Silje ; ¤ sa...

Alle fikk latterkrampe :p

Vi ska gjør det <3 :)