7. oktober 2008

Torremolinos :*

I dag ble jeg vekket av at pappa banket på døren til rommet vårt, klokken var rundt 9. Jeg sto opp og begynte å sminke meg. Omsider gikk vi ned å spiste frokost, en merkelig froskost. Jeg spiste frokostblanding og drakk kakao, egentlig var det ganske godt.

Jeg og mamma gikk ned i resepsjonen for å skjekke avisene på internett, vi skulle slelfølgelig lese om den fantastiske kampen som gikk i går.
Mamma var selfølgelig overrasket at Molde hadde klart å snu hele kampen med 10 mann på banen.


Fantastisk spilt av Molde. Etterpå gikk jeg og Jone for å bade, men nå skal vi ut å kjøpe et par ting, skriver mer senere.

Da var jeg tilbake, har spist luch, nå sitter jeg i resepsjonen å drikker red bull. I kveld skal vi til byen for å spise middag, det er sinnsykt koselig. Butikker er åpne og det er en herlig temperatur.



3 kommentarer:

Anonym sa...

aaaw, heldiggris! Jeg og vil være med :- D Kos deg <3

Anonym sa...

Hei søta; ny blogg over hos meg ! Sjekk den ut :)?

anja bo-quien sa...

skal gjøre det :)