4. oktober 2008

Minner.



I dag har jeg og pappa vært i byen, måtte ha noen små ting før vi skal reise i morgen. Jeg kjøpte blant annet tights, sokker, iPod lader, klemmer og dip liner. Er ikke helt ferdig å pakke enda, noe er på vask. Jeg gleder meg så sinnsykt til å reise, blir så utrolig koselig. Vet ikke hvor mange ganger jeg har skrevet det samme når jeg har blogget, men jeg klarer ikke å vente.

Kommer selfølgelig til å savne jentene mine, og ikke minst Kim. De betyr så sinnsykt mye for meg. Nå sitter jeg her å laster ned musikk, mens jeg snakker med folk. Viktig å ha oppladet iPod med masse musikk innpå. Skal tross alt kjøre til Oslo, tar rundt 7-8 timer. Ikke det at det er så langt, har kjørt lengre for å si det sånn.

I kveld skal jeg se hva jeg mangler av det jeg skal ha med, spise god mat, rett og slett nyte høstferien. Kim kommer hjem fra Sverige, skal snakke med han om han ikke er opptatt. Jeg for tilfeldigvis innpå Silje sin blogg, og hun hadde lagt ut video av S Club 7 - Bring It All Back, da kom selfølgelig alle minnene opp.

Husker utrolig godt når jeg, Ingrid og Tanja pleide å danse til sangene når vi var mindre. Vi kunne tekstene på de fleste sangene. Fulgte også med på serien, det var så koselig.



Hva skal du i høstferien?

2 kommentarer:

Mariell Kejia sa...

Høstferien min er dessverre over, så i neste uke er jeg tilbake på skolebenken hvor jeg skal slite helt til juleferien kommer og redder meg.

anja bo-quien sa...

Haha, det går nok fint :)