31. oktober 2008

Kos med jentene mine.

I dag fikk klassen besøk av 3 jenter og 1 gutt fra julsundet. De skulle se hvordan vi hadde det og hva vi holt på med. Minner meg om da jeg gjorde akkurat det samme. De sa ikke så forferdelig mye før vi hadde nyhetsquiz med Arild, det var utrolig gøy. Fikk ikke vite hvem som vant, men blir vel i neste uke. I dag skulle Anna Lena feire bursdagen sin, vi skulle først i studioet og ta bilder, ta bussen hjem til hun, se på forrest gump og på Napoli for å spise middag.

Under filmen ringte det plutselig på døren, Anna Lena gikk for å åpne. Til min forskrekkelse hopper jeg ut av sofaen, blir forferdelig redd. Det var små unger som hadde noen utrolige ekle masker på seg, så klart.. Det er jo halloween. Det var ikke bare en gang det ringte på, andre gangen var det 3 små søte gutter. Hvorfor kunne ikke alle være sånn som dem? Ikke skumle i det hele tatt.

Forrest Gump er en fantastisk film, elsker den. Tror alle fikk endel tårer på slutten av filmen, det var ihvertfall endel snufsing. Når filmen var ferdig, gikk alle for å se seg selv i speilet. Sminken min hadde ikke gått så ille utover, egentlig ikke på noen av oss. Men snufsingen var ikke over etter filmen, den fortsatte en god del etterpå.

På Napoli bestilte jeg og Silje spagetti med kjøttsaus, Anna Lena og Malene bestilte noe taco lignende som jeg ikke husker hva heter. Men godt var det, fikk smake litt av begge. Vi ble hentet av faren til Anna Lena, når vi kom hjem til hun spilte vi guitar hero. Det var morsomt, lenge siden jeg hadde spilt. Til slutt kom faren til Malene, det var han som skulle kjøre oss hjem. Hejdåå ;-*





2 kommentarer:

Silje ; ¤ sa...

Det va ikke 4 jenta, det va 3 jenta og en gutt.

anja bo-quien sa...

Stemme det, haha :)