15. oktober 2008

Gratulerer med dagen, verdens beste pappa. (L

Nå sitter jeg i "prosjekt til fordypning" timen, har ingenting å gjøre på. Derfor tenkte jeg at jeg skulle skrive i bloggen min. Jeg fikk gjort ferdig oppgavene vi fikk i dag, sitter egentlig bare her å hører på musikk. Andrè gjorde samme nyhets oppgave som meg, nais.
En flaske vann gjør susen på dagen :)


Til i morgen skal vi lese s. 65-83 i mediekommunikasjon boken, Sonja ga oss lekseprøve som vi skal ha i morgen. Alltid kjipt med lekseprøve, spesielt når vi bare får en halv dag til å lese på. Får vel bare gjøre så godt jeg kan. Jeg og Malene satt i hele mat friminuttet og så på Bertil fra TV2 nøttene, han er så utrolig morsom. I dag skal jeg gjøre matematikk, lese til lekse prøve, bake brownies og se landskamp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg og vil se landskamp :D

anja bo-quien sa...

Den begynne klokka 19.00 på tv2 :)

Anonym sa...

Ska sette meg til straks : D jeeei. gleder meg :- D
Meen uansett; grattis til pappan din !

anja bo-quien sa...

Hehe, i skal spise kake i dag ;-*