11. oktober 2008

Alarmen på mobilen min ringte 09.30, måtte opp på grunn av at frokosten stengte 10.00. Ganske tidlig i grunn, men kan nesten ikke sove bort hele dagen siden jeg er på ferie.
Til frokost spiste jeg to meloner, var sulten. Når vi var ferdig, gikk jeg og Jone på rommet og så litt på tv. Ikke det at vi skjønte så mye av det de sa.


Når klokken var 12.00 gikk alle sammen til byen, skulle "shoppe" for resten av pengene siden det var siste dagen alt var åpent. Søndag i morgen, kanskje det er noen turist butikker som er åpne, men det var ikke sikkert sa en av de i resepsjonen. Jeg fikk ihvertfall handlet det jeg skulle ha.

Etterhvert fikk jeg og Jone 10 euro til å kjøpe et eller annet, vi bestemte oss for å gå på supermarked, der kjøpte drikke, det er jo så utrolig billig her. Stormen har gitt seg og sola har kommet fram. Nå er det 26 grader, utrolig deilig. Skal ut å bade om ikke så lenge :)

Det var utrolig deilig med en dukkert, vannet var herlig. Når jeg var ferdig, fulgte jeg litt med på Skottland - Norge. Ganske kjedelig kamp, stillingen ble 0-0. Klokken nærmet jeg 20.00, tid for middag. I dag ble det spagetti, helt enkelt. Utrolig koselig å spise ute, det var så varmt. De viste Spania - Estland der vi spiste, Spania klarte å skåre to sjappe mål mens vi var der. Aner ikke hvordan kampen endte, men håper Spania vant.


Manchester United håndklè til 19.euro


Kjærlighet på pinne til 2.euro

Ingen kommentarer: