6. oktober 2008

Bienvenidos al Gran Hotel Cervantes :)

I går kom vi til Rica Hotel i Oslo, skulle sove der til i dag. Måtte stå opp halv 5 på morgenen, det var sinnsykt vanskelig. Klarte omtrent ingenting, var så forferdelig trøtt. Flyet gikk 06.45, men ble litt forsinket på grunn av at de måtte gjøre noe med vingene på flyet siden det var så kaldt.

Tror det var "rim" på de, jeg var så trøtt at jeg ikke husker noen ting. Vi var framme i Spania rundt halv 12. Det var selfølgelig sol og varmt, tror det var mellom 27 - 30 grader. Byen er utrolig fin, ikke minst hotellet som ligger redd ved siden av byen. Jeg måtte selfølgelig skifte når jeg kom fram.

Tok på meg tights og en hvit tunika. Planene for i kveld er vel bading, slappe av og ut for å spise middag. Skal selfølgelig følle med på Molde - Brann som går klokken 19.00 i kveld. Alle husker sikkert hvordan det gikk med Molde - Brann sist? Synes den kampen kan gjenta seg :)

Kampen endte 3-2 til MOLDE FOTBALL KLUBB, herlig kamp som jeg skulle vært på. Kompisen min sa at det var en fantastisk stemning under hele kampen, sjokk at jeg ikke var der. Får heller ikke sett sportsnyhetene -,-



2 kommentarer:

Anonym sa...

Håper du koser deg massemasseMASSE : D sjekk opp hot spanish guys for meg og da ; D???
hihi, tulla : )
snakkes <3

anja bo-quien sa...

Du e søt, jenta mi <3
Kose d masse du og, snakkes ;-D