19. oktober 2008

En regnfull dag.

Kattebråk i natt? Wtf.. Det stemmer, våknet av et voldsomt bråk utenfor vinduet mitt. Helt sinnsykt hvordan kattene skrek, det varte ganske lenge og. Men fikk sove til slutt, heldigvis. Min kjære ringte rundt halv 12, utrolig koselig å snakke med han. Jeg bestemte meg for å dusje, var så kaldt.

Ingrid og Vilde var på msn, bestemte meg for å ta meg en tur opp til de. Når jeg kom opp var de i full gang med glatting av hår, jeg tok dataen til Ingrid å snakket litt med folk som var på. Var vel egentlig bare Tanja og Kim jeg snakket med. Tanja skulle visst komme opp en tur, mens jeg skulle ikke være så lenge på grunn av et natur og miljø forsøk jeg måtte gjøre.

Jeg ble sulten, det eneste som kom i hodet mitt var restene fra i går. Tomatsuppe med masse makaroni <3
Nå sitter jeg her å snakker med Kim, i dag skal jeg bare slappe av og få med meg resultatene på kampene som går i kveld. Skal sikkert se Brann - Stabæk, ganske viktig kamp.
Kampen endte 1-2 til Stabæk, så til alle Stabæk fans her i verden, gratulerer som seriemestere. Vel fortjent :)

Ingen kommentarer: