17. oktober 2008

Mislykket fjelltur ..

I dag skulle akademiet på fjelltur til trollkyrkja som ligger mellom Eide og Molde, det var regn og en ganske vanlig temperatur i lufen. Det var utrolig bratt å gå, ble sliten. Til slutt måtte jeg stoppe da jeg plutselig besvimte, var fullstendig borte noen sekunder.
Husket ikke noe, Anna Lena hadde spørt om noe som jeg ikke huske om jeg svarte på.
Men heldigvis har jeg så fantastiske venner som hjalp meg.

Takk til Madeleine og Daniel som ga meg noe med sukker i, grunnen til at jeg besvimte kan være på grunn av for lite sukker i kroppen. Læreren min trodde kanskje jeg var gravid, men tviler sterk på at det er det som var grunnen. Men det var utrolig ekkelt, ville derfor ikke gå lengre med tanke på at det kunne skje igjen.

Jeg gikk ned sammen med en av lærerne der vi måtte vente på de andre, ble litt lenge å vente. Det pøs regnet og jeg frøs som bare det. Tiden gikk heldigvis fortere enn jeg trodde, det begynte sakte men sikkert å komme folk. Bussen vi tok tilbake til skolen gikk rundt halv 1, det var utrolig deilig å komme hjem og få dusjet av meg frosten i kroppen.

Siden det er så dårlig vær skal jeg være hjemme, slappe av og kose meg inne med dataen min. Det endte med at jeg ble så dårlig etter fjellturen at jeg la meg til å sove -_-
Jeg og Kim har kommet i julestemning og julesanger er en utrolig viktig del
<3


Håper alle får en fin helg : ))

6 kommentarer:

Marianne sa...

"Læreren min trodde kanskje jeg var gravd, men tviler sterk på at det er det som var grunnen."
Mener du: "Læreren min trodde kanskje at jeg var gravid, men tviler sterkt på at det er det som var grunnen?" hehehehe x)

anja bo-quien sa...

Haha, no heng i ikke heilt med. Men ho trodde at i kanskje va gravid, kanskje ho tulla for ho lo etterpå. Men blei ganske dårlig, fant også ut at det kan være sukker syken. Skal til legen på mandag så vi får se ka det e :)

Anonym sa...

Sukkersyken :S huff.. god bedring vennen : D god helg <3

anja bo-quien sa...

Tusen takk, god helg til d og <3

Marianne sa...

du skjønneer at du skrev" gravd" istedet for "gravid" så da begynte jeg å lure selv om det kanskje i grunnen ikke er så vanskelig å forstå:p ;D

Fin blogg btw;)

anja bo-quien sa...

Haha, den skjønte i ikke før no. Off, må nesten forandre på det. Folk begynne sikkert å lure xD
Takk for at du sa i fra :)