20. oktober 2008

Legebesøk.

Etter at jeg ble så dårlig etter fredagens uhell fikk jeg mamma til å bestille time hos fast legen min, fikk time klokken 11.00. Satt ikke å ventet lenge før jeg skulle inn å ta en urinprøve, helt forferdelig. Rett etterpå måtte jeg ta en blodprøve i fingeren, det var jævlig vondt. Rett og slett. Måtte sitte på venterommet sammen med bare gamle folk til legen min ropte meg inn, han spørte om hva som hadde skjedd.. bla bla bla.. Hvorfor skal legene ha telefoner som ringer hele tiden? Blir så irritert.

Men nok om det, legen min som jeg ikke vet hva heter skulle skjekke resultatene mine. Satt vel nærmest og ba om at det ikke skulle være noe, han kom inn og bare: du er helt fin og prøvene viser at du er frisk, ingen sukker syke. Gleden inni meg som bare ville hyle av jubel. Han ville ta enda en blodprøve av meg for å skjekke for sikkerhets skyld, denne gangen fikk jeg sprøyta i arma. Det kjentes ut som kniver som ville kutte av meg armen, helt sinnsykt hvor redd jeg er i sprøyter.

Jeg gikk innpå skole arena for å skjekke om jeg hadde fått karakter på journalistikk prøven som vi hadde sist torsdag. OG DET HADDE JEG. Fikk faktisk en 4'er, hadde jeg utfylt mer hadde jeg fått en 5 eller 6'er. Men er selfølgelig fornøyd med en 4'er < 3 Jeg og Malene hadde også fremføring om "børsen" der vi fikk 4. HERLIG :)



1 kommentar:

Anonym sa...

SYNS SYND PÅ DEG : ((((
Bra du er frisk da <3 ; *