9. oktober 2008

Taio Cruz - Moving On

I dag har jeg bare slappet av på hotellet, det har vært så fint vær.
Lå egentlig bare å solte meg, tok en dukkert inni mellom av og til. Nå sitter jeg i resepsjonen, sitter på msn og snakker med folk. Snakker egentlig bare med kjæresten min :)

Hører også på musikk mens jeg skriver i bloggen.
Før i dag snakket jeg med Kim, han hadde spydd av noe kylling han hadde spist i går, syntes skikkelig synd på han.
Kan ikke få sagt hvor mye jeg savner han :/


Kom nettopp hjem fra byen, spiste lunch. Samba het resturangen vi satt på. Utrolig koselig, de var så hyggelige der. Mamma klarte på en eller annen måte å søle glasset hennes med iskaldt vann over meg. Det ble grusomt kaldt, jeg bestemte meg for å skifte, men så stoppet en av de som jobbet der. Han gidde meg en t-skjorte, ganske stor og god.

Vi traff også på noen fra Stavanger som også hadde fått samme t-skjorte som meg, de virket ganske koselige. Akkurat nå sitter jeg i resepsjonen, er ikke så mye å finne på når det regner.

Ingen kommentarer: