12. oktober 2008

Siste dag i Spania.

Det har vært en stålendes dag, sol og sikkert noe rundt 30 grader. Har bare badet og slappet av, utrolig deilig. Til lunch spiste jeg en liten pizza med ost og skinke. Når jeg kom tilbake var gutten min på msn, men han skulle gå nesten med en gang, det var litt dumt.

Skal snakke med han rundt 6, han skulle hjelpe faren sin med noe på jobben. I dag skal jeg bare slappe av og nyte den siste dagen jeg er her. Blir trist å forlate denne fantastiske byen, men blir også veldig godt å komme hjem til vennene mine, og kjæresten.

Men en ting skal dere vite, dette er en utrolig fin by som jeg anbefaler å reise til. Det har vært utrolig koselig å være her sammen med familien min, har fått opplevd mye gøy. Torremolinos og Bienvenidos al Gran Hotel Cervantes, et fantastisk opphold.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Søt : D

Anonym sa...

Oy, ny update : D Må nesten kommentere igjen da ; p hihi. SHIT MYE SKILLE : o hihi, heldi! ; o

anja bo-quien sa...

Haha, det va ekstremt varmt i dag :)
Sinnsykt herlig <3