16. oktober 2008

Jeg våknet av at solen skinte gjennom gardinene mine. For et herlig syn, jeg bestemte meg for å sykle til skolen i dag. Ganske koselig der jeg sykler på veien mens jeg hører på musikk.
Fra klokken var 08.15 - 10.45 hadde vi engelsk, skulle se en film som heter: An Inconvenient Truth. Har sett den et par ganger, ganske spennende. Handler om Al Gore som forteller blant annet om global oppvarming.

Vi skulle skrive sammendrag som jeg snart er ferdig med. Hadde den merkeligste natur og miljø timen i dag, det første vi skal gjøre når læreren vår kommer inn er å reise oss opp å strekke armene i været. Plutselig begynner hun å synge på "hode, skulder, kne og tå" sangen, vesenet går med navnet Guri Bugge. Hun er så sinnsykt merkelig og ubeslutsom.

Men uansett.. Vi hadde lekse prøve i dag, det gikk ganske greit egentlig. 6 korte spørmål som vi skulle svare på. Fikk lov å gå hjem etterpå. I dag skal jeg gjøre ferdig en oppgave som vi fikk av kontaktlæreren vår der journalistikk er temaet, jeg skal også slappe av. Noe som er veldig viktig. Gikk nettopp innpå www.rbnett.no der jeg leser at Josè Mota er ferdig i Molde Fotball Klubb etter sesongen, så utrolig leit. Han som er juvelen i laget og betyr så fryktelig mye :/

Ingen kommentarer: