2. oktober 2008

Klar for Spania tur?



I dag var tidlig var det døds kaldt når jeg skulle ta bussen til skolen. I tillegg gikk jeg i tights, kanskje litt min egen feil. Det ble ikke bedre når jeg kom på skolen, det var jo forferdelig kladt i klasserommet. Holdt på å fryse der jeg satt og hakket tenner.

Engelsk timen var litt morsom, vi skulle være to og to der vi skulle stille hverandre spøsmål på engelsk. Hvis det absolutt var ord vi ikke kunne så skulle vi si det på norsk. Jeg var sammen med Dag Eirik, han var mye flinkere enn meg. Han vant, kom ikke som et sjokk egentlig.

Resten av dagen jobbet vi med prosjektet som vi skal levere inn til i morgen OG natur og miljø, jeg hater læreren som vi har. Hun ligner på et vesen fra mars som ikke vet noen ting, hun bare ødelegger alt. Savner hun vi hadde før. Men sånn er livet, kan ikke ha perfekte lærere hele tiden.

Når jeg kom hjem, begynte jeg å pakke til høstferien, reiser til Oslo på søndag. Blir så herlig å reise langt vekk, spesielt til syden. Kose meg sammen med familien min. Gleder meg så sinnsykt mye, en uke i Spania.

Ingen kommentarer: