14. oktober 2008

Tilbake på norsk jord



I går ble det 4 timer med fly og litt mer en 6 timer med bil, det var kjedelig. Sov vel for det meste av tiden, gikk egentlig ganske fort.
Det er ikke så mye å skrive om denne dagen, men det var ihvertfall kjempe godt å komme hjem til sin egen seng med dyne.

Vekkeklokken ringte 07.00, helt forferdelig å stå opp. Den eneste gledelige nyheten jeg fikk var at mamma kunne kjøre meg til skolen, det var ikke akkurat det fineste været i dag. Utrolig kjipt å komme hjem til kulde og regn.

har vi prosjekt til fordypning, holder fortsatt på med photoshop. Jeg sitter egentlig her og hører på musikk, timen er snart ferdig. Kim ba meg skrive dette på bloggen:
Elsker denna jenta meir enn alt, alltid min.
(L)

1 kommentar:

Anonym sa...

VELKOMMEN TIL NORGE : D <3 Nydeli bilde btw ; )))) <3