3. oktober 2008

MyGirls, I Love You

Endelig fredag og høstferie, det skal bli godt med ferie. I dag så jobbet vi bare med prosjekt hele dagen, ble ferdig ekstra tidlig så da ble det at vi tok bilder i studioet. Jeannette kom med den geniale ideen at vi skulle kle oss "nakne". Det ble faktisk ganske stilige bilder.

Senere på dagen ble jeg intervjuet av en kompis som holder på med et prosjekt på skolen. Han går på Molde Videregående Skole, Media og Kommunikasjon. Rundt halv 7 skulle jeg treffe Silje, Anna Lena og Malene i byen, vi skulle på Milano og spise mat. Det var utrolig koselig, vi snakket om alt mulig.

Når vi var ferdig, gikk vi rundt i byen å tok noen bilder og bare satt på en benk å snakket for det meste. De bestemte seg for at de skulle skjekke opp gutter, så derfor satt vi oss midt i byen. Jeg sa ikke så mye siden jeg har verdens beste kjæreste, men det var så morsomt å se hva de gjorde. Helt hypre var de. Men søte er de.

Nå sitter her å snakker med verdens beste gutt, som jeg elsker så utrolig høyt.
Han betyr så ufattelig mye for meg, vil helst bare ha han hos meg. Får ikke sett jentene mine på 11 daga, savner de allerede. Men nå skal jeg legge meg, og drømme om den fantastiske KJÆRESTEN MIN.