1. oktober 2008

Photoshoot og bowling :)

Først og fremst vil jeg gratulere Ida med 16-årsdagen. Hvis du ser dette innlegget vil jeg at du skal vite at jeg er utrolig glad i deg, jenta mi. Du er rett og slett den søteste.
Nå ligger jeg i sengen min, skal snart stå opp.

Må på skolen om ikke så altfor lenge. Jeg gidder virkelig ikke å sykle når det er så kaldt ute. Men nok om det, i dag har vi bare medie fag. Skal helst sikkert jobbe med prosjektet som vi har fått.

Men nå jeg virkelig dra meg ut av sengen før jeg mister bussen. Jeg, Malene, Anna Lena og Silje tok bilder i studioet, fikk mange fine bilder. Senere i kveld skal jeg på bowling med klassen :)



Bare sånn at folk får det med seg, jeg vant sammenlagt på alle rundene. Det var utrolig koselig, men synd at det var så mange som ikke kunne komme :/

1 kommentar:

Anonym sa...

Aww takk søta (L)
Du er best da :- D
Savner deg <'3
; *