8. oktober 2008

Tur til Malaga.

I dag tok vi turen til Malaga, det tok ca 10 minutter med tog fra Torremolinos (byen vi bor i). Det var en kjempe fin tog tur, bortsett fra at det var så fult at jeg og Jone måtte stå. Når vi kom fram til Malaga måtte vi gå ca et kvarter for å komme inn til sentrum. Vi gikk litt rundt før vi spiste lunsj, det ble hamburger med "pommes frites".

Etterpå gikk vi litt i byen, så i butikker og litt forskjellig. Jeg og Jone begynte å bli lei, så vi maste om å få reise tilbake til Torremolinos og til hotellet. Pappa hadde kjøpt nike genser til meg og Jone, han er virkelig snill. Men en av grunnene var fordi at det er så billig her.

Da vi kom fram, hentet jeg dataen min og satte meg ned i resepsjonen.
Jeg la inn bilder på pcen og snakket med min kjære på skype. Utrolig godt å høre stemmen hans, savner han virkelig. Skulle ønske han var her sammen med meg, det hadde vært koselig det.


Ingen kommentarer: