29. november 2008



Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg, du er så fantastisk. Min gutt og min kjæreste, bare min. En herlig tanke som får meg glad hver gang jeg tenker på deg. Det er sikkert mye vi ikke har gjort enda, men gleder meg sinnsyykt til alle opplevelsene sammen med deg. Alt med deg er perfekt. Du er min andre halvdel, nyttårsaften blir noe helt spesielt, oss to under stjerne himmelen mens vi holder hverandre i hendene og ønsker hverandre et godt nytt år, aaw ;-*

Du betyr så ufattelig mye for meg, og jeg elsker deg høyt <3

2 kommentarer:

PR-gruppa sa...

Går det ann å finne noen søtere enn Anja&Kim?<3

Kim Hyen Moo sa...

NOmmen, så søtt skreve anja<3 eg og gleder meg til å stå sammen emd deg på nyttårsaften, sammen med verdens beste kjærste<3
Du er verden beste jente og ei jente som eg setter høyest i verden:)
Du er bare min og ingen andre sin, bare mi jente, som eg elsker mer en eg kan sette ord på! Oss to for alltid, Elsker deg Jenta mi<3