3. november 2008

Glad og fornøyd :)

PS: Daniel som fant på tittel til innlegget for i dag.
Sitter på skolen og har pause, skal snart ha matematikk. Holder på med "formler og likninger". Nicket mitt på msn er nå :: anja og anna lena, rundt og feit <3
Vi hadde det utrolig morsomt på skolen i dag, tegnet oss selv som kuer. Rettelse, Anna Lena som tegnet. Gymmen var også utrolig morsom, spilte kanonball. Det svarte laget vant omtrant alt, klart jeg var på det svarte laget.

Jeg og Anna Lena dro på bunnpris etter skolen, vi kjøpte oss mat. Tenkte jeg skulle kose meg når jeg kom hjem, men fikk ikke særlig fred. Folk som snakket omtrent hele tiden. Jeg savner Silje, hun ligger hjemme med influensa. Stakkars jenta mi :/ Hvis du ser dette innlegget så skal du vite at jeg er forferdelig glad i deg.


I dag skal jeg slappe av og snakke med kjæresten min, er ikke lenge til jeg treffer han nå. Gleder meg så sinnsykt mye. Blir så utrolig koselig. Klarer serriøst ikke å vente lengre, men sånn er livet. Nå sitter jeg å spiser salat, snakker med folk og hører på musikk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa. best av alle tre <3
digg tenging : D

anja bo-quien sa...

Haha, i får dra rompa mi å se filmen :) Genial tegning <3