10. november 2008

Jeg fikk ikke skrevet i bloggen min i går, var helt dø når jeg kom hjem. Gårsdagen var ganske chill. Vi gikk på butikken og lagde masse godt siden det var farsdag. Vi så også på cup finalen mellom Stabæk og Vålerenga der kampen endte 1-4. Fy søren for en herlig kamp, utrolig kjekt at Vålerenga vant. Holdt med de under hele kampen.

Flyturen hjem var ganske spesiell, været var ikke helt greit. Jeg hadde gruet meg siden det var stygt vær. Det var utrolig trist å forlate Kim. Begynte å grine før vi dro til flyplassen, ganske flaut når tårene falt på kinnet mitt. Jeg traff Andreas og de fleste fra Taekwon-Do laget hans. Når vi hadde kommet opp i luften, lynte d og det kom et sterkt lys i flyet.

Jeg ble ganske redd for det ristet ikke bare litt, men sinnsykt mye. Det var skummelt, jeg ble kjent med ei utrolig snill jente som satt ved siden av meg på flyet. Vi snakket om alt fra skole til flyskrekk. Vi hadde kommet over halveis og kapteinen sa at vi måtte snu tilbake til Bergen.

Jeg fikk ikke med meg hvorfor, men det var den værste meldingen for ganske mange som var ombord i flyet. Det kan jeg faktisk skjønne fordi det var sent og jeg var utrolig trøtt. Hadde gledet meg til å legge meg, men i stedet måtte jeg vente ca en halvtime på et nytt fly.

Jeg gikk for å snakke med Andreas og de andre på laget hans. Følte meg så ensom, trengte virkelig noen å snakke med. Mens vi ventet på flyet, kjøpte jeg en iste. 22.16 gikk det nye flyet til Molde, utrolig godt å komme hjem. Men det værste av alt er at jeg savner gutten min
<,3

3 kommentarer:

Mariell Kejia sa...

Bra du har kost deg i Bergen, selv om været ikke var helt på topp

Knuuuut sa...

Hørtes ikke ut som noen fantastisk flytur akkurat:P Bra du har kost deg^^

anja bo-quien sa...

Det va sinnsykt skummelt, det må i bare få sagt altså.