12. november 2008

Etter den nye timeplanen har hadde vi gym i dag, spilte vollyball. Skal snart ha turnering og den skal jeg være med på. Det har faktisk jeg bestemt. Dagen i dag har vært skikkelig stressende, prosjekt som skulle leveres inn. Engelsk oppgave som ikke gikk helt planlagt. Av en eller annen grunn fikk jeg grusomt vondt i magen, men mageknipen har heldigvis gått over.

Det størte problemet jeg har nå er at jeg ikke får levert inn engelsk oppgaven. Kim hjalp meg skikkelig mye, og det er jeg så utrolig takknemelig for. Vi hadde litt dårlig tid, klokken var sånn fem på fire. Filen var stor og det tok tid, men vi fikk ikke levert den. Det gikk bare ikke. Og jeg er så sinnsykt stresset, begynner serriøst å grine snart.

Jeg sendte en melding til engelsk læreren min og fortalte hva som hadde skjedd og grunnen for at jeg ikke hadde fått levert. Hun har ikke svart, men håper virkelig det er greit. Kommer aldri i verden til å legge meg før jeg får svar. HJELP MEG! Trenger virkelig noen som kan roe meg ned ..

Ellers i dag skal jeg skrive på rapporten som jeg fikk utsatt til tirsdag i neste uke, burde også jobbe med ei fremføring i natur og miljø som skal være ferdig til i morgen. Men har rett og slett ikke tid til alt, tror jeg bare dropper hele fremføringen.Dessuten er naturfags læreren min teit. Jeg blir gal, klarer virkelig ikke mer :/

Ålesund vant begge kampene mot Sogndal, derfor blir de i tippeligaen neste år. Jeg skylder Kim en kake som jeg skal bake fra bunnen av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aw, slapp av lille venn :) alt ordner seg til slutt ; )<3