7. november 2008

Nå sitter jeg på skolen, har medieproduksjon. Jobber med prosjektet samtidig som jeg skriver i bloggen min, skal ha medieproduksjon til klokken 11.30. Etter matpausen har vi mediedisign, og etter det skal jeg reise til Bergen. Bussen går 13.20 til flyplassen, blir en stund å vente. Når jeg kommer fram, skal jeg sikkert ordne meg litt. Må se litt bra ut før jeg møter kjæresten min.

Ikke alle som vet at jeg og Kim lever i to forskjellige verdner, han i Bergen og jeg i Molde. Det er ganske ensomt når vi ikke er sammen, men vi prøver å møtes så ofte vi kan. Snakker med han hver dag, eller så ofte som mulig. Det som er spesielt med avstandsforhold er at det er så utrolig godt å treffe han igjen, særlig hvis det har gått noen uker.

Jeg føler meg egentlig ferdig med prosjektet, så sitter her og bare gleder meg til jeg skal reise. Må ta to timer fri fra skolen Litt kjipt med fravær, men alt for gutten min ;*



Skissen som jeg tegnet til prosjektet. Flyturen til Bergen var ganske grei, en kompis av meg son går på taekwon-do skulle på NM i Bergen. Vi fikk samme sete og sovnet så fort vi hadde kommet opp i luften.

Nå sitter jeg hos Kim, han holder på å lage kakao til meg. Han er så utrolig søt, det var sinnsykt godt å treffe han igjen. Jeg har aldri smakt kakao med krem før så det skal bli spennende.

1 kommentar:

Anonym sa...

aw, god tur <3