18. november 2008

Dagen så langt har vært ganske grei, men hadde tidenes kjedligste norsk time. Sovnet nesten, tror ikke jeg var den eneste for å si det sånn. I dag kom det snø som faktisk la seg på bakken, utrolig koselig. Jeg kom i julestemning med en gang å begynte å høre på julesanger. Samtidig er det sinnsykt kaldt ute, må vel på med vinterskoene mine i morgen.

Vi hadde også "prosjekt til fordypning" som vi hadde fra 12.10 - 14.30. Vi skulle dele oss i grupper å ta bilder, det skulle være et panorama bilde, et bilde av noen sine tenner og en vegg der vi skulle skrive noe på. Det var ganske morsomt, men før vi skulle begynne tok jeg, Silje, Anna Lena og Malene noen bilder i studioet. Anna Lena var bare med på noen bilder :/

Utrolig dumt, men samtidig fikk jeg, Silje og Malene noen som kunne ta bilder av oss. Ikke slemt ment, jenta mi. Du vet at jeg vil ha deg med i hver fotoshoot, blir ikke bra uten deg. Akkurat nå har jeg akkurat dusjet, det var utrolig deilig. Ble utrolig daff etter det, lurer på om jeg skal skru av ovnen på rommet. Ellers sitter jeg å snakker med Silje og Sunniva.

Silje fikk nettopp vite at hun fikk dra til USA neste år, så heldig hun er. Jeg kommer serriøst til å savne hun noe grusomt. Hun er en av mine bestevenner. Hun er ei fantastisk jente som jeg er utrolig glad i.

State Of Shock - Best I Ever Had <3




http://www.gratisklaer.no/Profile.asp?id=42213

1 kommentar:

Silje ; ¤ sa...

aww, søta mi ! <3
Kommer til å savne de å ;*