28. november 2008

Du er teit og jeg hater deg

Noen ganger lurer jeg på om det er noe feil med oss mennesker? Spesielt lærerne, ikke nødvendigvis alle. På skolen min har vi en lærer som jeg ikke har respekt for, vet ikke hva jeg skal si om han. Han er frekk og bryr seg ikke om noe, det virker som at han ser ned på alle. Det eneste han klarer å si er noe negativt, blir så utrolig sur. Han sier han ikke vil bli likt blant elevene og at det eneste han bryr seg om er å få respekt.

Han er forferdelig dum hvis har virkelig tror at han kan få respekt når han er sånn, jeg klarer det bare ikke. Har så lyst til å snakke med kontakt læreren min om det, men vil samtidig ikke gjøre det verre. Men herregud så det irriterer meg. Vi har også en i klassen som ikke følger stort med i timene, sover, han hadde jobbet ganske bra i dag og derfor fikk han ta en buss som gikk før vi sluttet. Det gjorde en annen i klassen og.

Jeg skjønner det ikke, en lærer skal ikke slippe fri noen elever og la andre sitte igjen. Da kan vel alle si at de må rekke bussen sin, han sa også at vi andre skulle slutte tidligere. Skjedde det? Neida .. Hvis han har bestemt seg for å være sånn så greit for meg. Jeg gidder ikke å være snill, mine meninger om ting kommer akkurat når det passer meg.

2 kommentarer:

PR-gruppa sa...

Hmm... Jeg skjønner godt at du blir irritert! Det er så jævlig urretferdig når lærere forskjellsbehandler elever! Og det er ikke så mye vi kan gjøre med det heller!

Er det noen trøst, finnes det sånne idioter overalt! Og du får bare prøve å tenke at det er hansom ikke skjønner en dritt og er dum som ikke vil bli kjent med eleven sine! Hadde jeg vært lærern din ville jeg i alle fall tatt meg tid til å bli kjent med dere!

Anonym sa...

:O lykke til! Hørtes vanskelig ut : /
<3 gla i deg og!