5. november 2008

I går meldte jeg Anna Lena på "wakeupcall" på 1fm. Hun fyller nemelig 16 år i dag. GRATULERER MED DAGEN, jenta mi <3 Jeg er litt stolt for hun ble dagens bursdagsbarn. De hadde ringt henne og gratulert henne med dagen og sagt det som jeg hadde skrevet på påmeldingen. Hun får også ei kake fra Molde bakeri, akkurat sånn som jeg hadde planlagt.

På skolen tok jeg opp at vi hadde alt for mye lekse, innleveringer, framføringer og prosjekt. Folk i klassen kom etterhvert med i samtalen og Gry skulle snakke med de andre lærerne. Håper virkelig dette ordner seg, det er jo bare stress fortiden. Nå sitter jeg på skolen og har medieproduksjon, fikk enda et prosjekt som skal være ferdig til fredag. Det er så vanskelig og dette prosjektet kommer til å gå rett vest.

I dag skal jeg til Malene, skal være hos henne til fredag. Mamma og pappa skal i familie selskap til mormor, uten meg og Jone. Jeg må heller ikke glemme at Tanja og mormor har bursdag. Gratulerer så mye med dagen :) Når jeg kommer til Malene, skal vi gjøre matematikk lekser, som sagt så har vi sinnsykt mye lekser. Jeg blir rett og slett gal.

En positiv ting med denne dagen er at Lukas skal bort i morgen, da skal vi ha debatt om asylmottak. Fy søren jeg ble skikkelig glad. Nå kan jeg kanskje få en bedre karakter siden han er borte. Lukas er jo mesteren i debatter, han vinner uansett. Lars-Kristian er ordstyrer, jeg og Jeannette er mot asylmottak og Daniel er for. Han får sikkert "backup" siden han er den eneste som er for.


Ingen kommentarer: