14. november 2008

Det har lenge vært snakk om at Josè Mota skulle skrive under kontrakt for et dans lag, det var mye fram og tilbake. Men i dag skjedde det, han blir i Molde Fotballklubb til 2011. Så sinnsykt herlig. De fortjener så utrolig mye å beholde han, jeg har faktisk snakket med han. Blir fantastisk å se han spille til neste år og :)

I dag har jeg skrevet ferdig en rapport som ble på 6 sider, jogget og sett på tv. Det er fredag og dagen min har vært helt fantastisk. Hadde vondt i hodet tidligere i dag, men det gikk over etter noen timer med søvn.
Akkurat nå sitter jeg å redigerer bilder, snakker med folk, nettby og bloggen. Det vanlige egentlig.

Klokken er 23.22 og jeg sitter fremdelsen på dataen. Akkurat hører jeg på; Madcom - Liar, en utrolig fengende sang som jeg må synge på. Før i dag tok jeg noen bilder med mobilen min, har nettopp ordnet et bilde i photoshop som jeg skal legge ut. Ha en kjempe fin kveld :)

Hva synes du?

1 kommentar:

Kim Hyen Moo sa...

Evig min, kjempe pen du er.
Elsker deg, ta å snakk til meg når du ser denne(L)(L)