8. november 2008

Photoshoot, byen og kino ;-*

Dagen i dag har vært sinnsykt koselig, det startet med en deilig frokost. Etter det gikk vi ut og tok masse bilder, det var utrolig koselig. Vi fikk mange fine bilder, spesielt de med oss to på ;-)

Ellers i dag har vi vært i byen, gikk rundt i butikker og jeg fikk kjøpt meg to hvite luer. Likte de utrolig godt, gode å ha på seg.

Vi spiste også taco, det var nam nam! Etterpå gikk vi på kino, vi så den norske filmen "fatso". Den var utrolig spesiel, men morsom til tider. Hvis jeg skulle gikk den karakter fra 1-6 hadde den blitt 4.

På bussturen hjem fikk jeg rundt 31 meldinger, de var fra Kim. Når vi kom på Os var faren der, han kjørte oss hjem. Nudler var det vi spiste til kvelds, eller det vil si at vi delte.


Nå skriver jeg i bloggen mens Kim ligger å ser på meg, vi hører på koselig musikk. Han er verdens søteste gutt som jeg elsker mest av alt på denne fantastiske jord <3