4. november 2008

Stress på skolen?



Å gå på skolen nå fortiden er ikke særlig gøy, får så sinnsykt mange innleveringer, prosjekter og lekse. Rekker jo ikke å gjøre alt på grunn av alt det andre vi har, blir så utrolig stresset. Lærerne burde skjønne at de ikke kan gi oss alt for mye, noen grenser går det. Ærlig talt altså, i dag startet vi med et nytt prosjekt i InDesign som skal være ferdig til fredag og vi fikk en oppgave i engelsk som skal være inne i til i dag.

Det er så utrolig teit, vi kan ikke bruke fritden vår på å gjøre lekse 24/7 heller. Jeg trodde at vi skulle gjøre meste parten av innleveringer, prosjekter og lekser på skolen. Vi blir jo ikke ferdig før vi begynner på noe nytt og derfor blir det så sinnsykt med lekser og det irriterer meg. Jeg blir sliten og vil mye mindre, oppgavene vi får er jo ikke lette heller :/

Kom nettopp på at jeg skulle lage middag i dag, derfor ble det sodd. Enkelt og greit, i tillegg er det utrolig godt. Ellers i dag skal jeg gjøre ferdig engelsk oppgaven som vi fikk i dag. Skrive om president valget i natt, blir spennende å se hvem som vinner. Jeg holder vel med Barack Obama hvis jeg måtte velge en av de.

4 kommentarer:

Marianne sa...

Jeg er fullstendig enig med deg Anja!!! Og det innlegget passa utrolig godt i dag!

anja bo-quien sa...

Hehe, kjipt at det e sånn :/
Takk for kommentar, sett utrolig stor pris på det <3

Knuuuut sa...

Føler med deg der:P Men det varierer mye også da, kan gå flere uker der vi ikke har noe i lekse også...

Men helt enig! Burde kommunisere bedre på media å kommunikasjon, lærerne bør spre store oppgaver, slik at man har litt å gjøre hele tiden istedenfor å plutselig gjøre alt:P

anja bo-quien sa...

Men dæm burde uansett variere med lekse, prosjekt og alt anna. I får serriøst ikke gjort ferdig ting før i får nye ting :/