24. november 2008

2 år med kjæresten min ;-*

Som sagt så lovte jeg Silje at jeg skulle skrive om henne, da får jeg vel bare gjøre det. Silje er ei fantastisk jente, hun er en av mine beste venner. Det at vi kom i samme klasse har en stor del og si, vi har blitt mye bedre kjent. Vi har så og si ganske lik musikksmak og har mye til felles. R.Kelly - The Worlds Greatest er vår sang. Må ikke glemme at hun er utrolig snill. Vi har det utrolig morsomt sammen, det gjelder Molde kampene også. Jeg er så glad i deg, jenta mi. Du betyr så ufattelig mye for meg. Bestevenner for alltid ;-*

I dag har jeg og Kim vært sammen i 2 fantastiske år og jeg blir bare mer og mer forelsket i han. Vi har det så utrolig bra sammen og jeg elsker han mer enn alt på jord. Jeg kom 5 minutter forsent på grunn av at bussen var så sen, ble så utrolig stresset. Øystein hadde heldigvis ikke kommet når jeg kom, vi skulle begynne med et nytt prosjekt i dag.


Vi skal lage en plakat som skal inneholde for eksempel; film, reklame, et dikt osv .. Kan bli spennende å se hvordan det går, skissen skal være inne til onsdag og jeg har ikke funnet idè enda. Det kommer vel etter hvert, skal spørre noen folk om hva de synes jeg skal lage. Vi hadde også matematikk prøve fra kapittel 3, vi fikk bruke alle hjelpemidler bortsett fra kommunikasjon.

Jeg følte det gikk kjempe bra, men når jeg gjør det går det som oftest dårlig. Satt lenge med en oppgave som jeg faktisk tror at jeg fikk til. Jeg spørte en i klassen om hva han hadde fått og han hadde selfølgelig fått akkurat det samme som meg. Men nok om det, etter prøven fikk vi gå hjem. Jeg og Malene dro ned til byen å kjøpte oss en stor kakao.

Nå er det bare 1 måned til julaften, hva ønsker du deg? :)

3 kommentarer:

Kim Hyen Moo sa...

Eg ønsker meg ikke noe, har deg Anja<3
Mi jente, så glad for at du vil vere sammen med meg, 2 år i dag(L)(L)
Alltid oss jenta mi, diger suss:*
PS! Kjepme søt du var på bilde, GRRRR(A) mi bare mi....<3

Silje ; ¤ sa...

Er så utrolig glad id eg jenta mi <3

anja bo-quien sa...

Glad i deg og <3