19. november 2008

Jeg våknet å trodde jeg hadde forsovet meg, en fæl tanke som de fleste sikkert har hatt. Klokken var 07.46 og jeg gikk til bussen, det var regn og kaldt. De første timene hadde vi om farger, vi så film og tok en farge test. Ganske morsomt egentlig. Før midt timen hadde vi gym-teori, gikk gjennom tre kapittel som vi skal ha prøve i om noen uker.

Blir spennende å se om jeg faktisk har lært noe, vi tok også en test om det vi hadde gått gjennom. Får faktisk karakter på den, mega skummelt altså. Resten av dagen hadde vi "prosjekt til fordypning" der vi ordnet forskjellige bilder i photoshop, ganske kjedelig.

Jeg, Anna Lena, Silje og halvveis Malene satt å holdt på med tester på www.start.no. Noen av testene var foreksempel; hvilken disney prinsesse er du? Mitt resultat ble Askepott. Lesbisk, hetro eller homofil? Resultate mitt og Anna Lena sitt ble lesbisk. Vi fikk totalt latterkrampe, mens Silje satt der fornøyd med sitt resultat som ble hetro.

I dag skulle jeg overraske pappa med middag, han ble stor fornøyd. Jeg fortsatte med å ta forskjellige tester på samme side. Det første jeg testet var; Hvilket dyr blir du i ditt neste liv? Jeg kom til å bli en geit, kunne gått verre liksom. For ikke så lenge siden kom jeg hjem fra butikken, gikk dit med Ingrid. Var utrolig godt å komme seg ut.

Nå sitter jeg å snakker med folk på msn samtidig som jeg sitter på nettby og hører på musikk, det vanlige som de fleste sier. Glemte å nevne at vi hadde en gym test tidligere i dag, den gikk egentlig ganske bra. Resultate mitt ser du her ;-*


2 kommentarer:

Marianne sa...

men jeg traff deg jo på bussen? :p kanskje du mente 07.46 eller no?;)

- Marianne :)

anja bo-quien sa...

stemme det, skreiv feil :)