15. november 2008

Gratulerer med dagen, Sunniva <3

I dag våknet jeg ca 10.30, sitter å snakker med gutten min. Han er så forferdelig søt, savner virkelig å være sammen med han. Gleder meg så sinnsykt til nyttårsaften, blir så utrolig koselig. I og gutten min, aw ;-*

Jeg prøver intenst å komme meg innpå nettby, ser ikke ut til at det funker hos andre jeg snakker med. Får vel bare vente til det funker. Hører også på; R.Kelly - The Worlds Greatest, verdens nydligste sang. Tenker på utrolig mye som får meg til å grine når jeg hører den. Har ikke kledd på meg, sitter bare her i en stor t-skjorte og redigerer bilder i photoshop.

Har ingen planer for dagen, skal vel bare være hjemme å slappe av. Klokken 18.00 skal jeg i bursdag til Sunniva, gleder meg sinnsykt mye. Har ikke sett hun på utrolig lenge, hun bor ikke i Molde engang. Er ikke så langt til Rauma, men ser hun ganske sjeldent.

De som kommer er; meg, Ingrid, Lovise, Christina, Marit, Imum og Therese. Blir sikkert kjempe koselig. Sånn som hun sa det til meg, tror jeg vi skulle synge singstar, spille guitar hero og se på film. Det blir vel en skummel film, men tror det skal gå bra så lenge ingen prøver å skremme meg etterpå.

Under middagen fikk jeg vite at vi kanskje skal få hund, mamma og pappa har tenkt på det en god stund. Står mellom;
Vorsteh ( langhåret ) og Flat Coated Retriver. Jeg ble så glad at jeg nesten datt ned fra stolen. Tenk så koselig å ha en hund som står ved døren å venter på at noen skal komme hjem (L'



1 kommentar:

Anonym sa...

Aww, takk! : ) JA vi må møtes snart ! :' / Savner deg !!