30. november 2008

Natur og miljø, skitur og kakao.

Meste parten av dagen har jeg lest til natur og miljø prøve som jeg skal ha i morgen, den begynner 8.30 og slutter 11.25. Prøven er om økosystemet og litt om bærekraftig utvikling, ganske lett egentlig. Vi får ha med et a4 ark der vi kan skrive alt mulig som kan være til hjelp. Jeg blir alltid stresset når jeg har sånne prøver, tenker alltid det værste.

Natur og miljø er ikke akkurat yndlingfaget mitt heller :/
Trenger virkelig noen som kan ønske meg lykke til og si at alt kommer til å gå bra. Under middagen spurte pappa om jeg ville være med å gå på ski i lysløypa, og svaret ble ja. Tenkte det kunne være godt å komme seg ut siden jeg bare har sittet ved pcen å jobbet med natur og miljø.

Det er en evighet siden jeg har gått på ski, blir kjempe gøy å se om det blir noen tabber underveis. Skal selfølgelig ha med iPoden min, den er alltid med meg. Uten om å ha lest til prøve har jeg lastet ned musikk og redigert gamle bilder som jeg fikk av Kim, nå hører jeg på musikk fra den andre pcen min.

Ganske koselig å høre på sanger som jeg har lastet ned for utrolig lenge siden, akkurat nå hører jeg på; Michael Bublè - Lost, den er så nydelig. Men nå skal jeg på skitur med pappa, snakkes. For en herlig opplevelse jeg hadde. Utrolig gøy å gå på ski igjen, hadde ikke trodd det var så gøy.

Jeg og pappa gikk der, far og datter. Begge hadde hodelykt, så utrolig koselig det var å gå i mørket. Følelsen av at jeg faktisk fikk trent litt var bare deilig. Vi brukte en og en halv time, ganske bra for å være første gangen i år. Når jeg kom hjem, satt mamma i stampen. Alltid deilig med et godt å varmt bad. (h)

4 kommentarer:

Anonym sa...

LYKKE TIL SNUPPA MI <3 love you, always ! :)

anja bo-quien sa...

Aw, tusen takk <3

Kim Hyen Moo sa...

Vi skal alle ut å gå!! vi skal alle ut å gå!!!....En støvel og en sko, kim satt og dreit på do.... gi meg en A...A! gi meg en N... N! gi meg en J....J! gi meg en A-....A! ka blir det? ANJA! hørte ikkje...ANJA!! enda høyere??!! A-N-J-A!!!!!!!!!!!!!! Wæææææææyyyyyy!!!og så bølgen...

Elsker deg<3 søtingen min

PR-gruppa sa...

Prøven kommer til å gå supert! Trenger ikke, men sier likevel: Masse lykke til!<3 Go and kick ass!

Kos med skitur da^^ Kos deg resten av kvelden!<3