20. november 2008

En kald dag.

Gratulerer med dagen, Erlend <3

Hva skal jeg si? Skole dagen var helt grei. Vi hadde engelsk fremføring i dag, fikk 4 og er utrolig fornøyd. Før matpausen tok jeg og jentene mine bilder i studioet, hadde virkelig ikke noe annet å gjøre på. Skal ikke si at bildene ble så fine, men gøy var det.
Jeg og Anna Lena fikk sitte på med Marius til kiwi der jeg kjøpte en iste.

Nå har vi natur og miljø, Madeleine har nettopp hatt fremføring om energi. I dag slutter vi kvart over 3, skal holde på med ei buss - oppgave som skal leveres til i morgen. Jeg sier bare en ting; dødskjedelig. Etter skolen skal jeg, Knut og Malene ta bilder rundt rica seilet og stadion. Det som er problemet er at det er så sinnsykt kaldt ute.

Jeg hadde selfølgelig ikke på meg jakke, mistet vel egentlig stemmen så og si. Det pep ihvertfall mye i stemmebåndet mitt, men hva gjør man ikke for å få fine bilder? Det ble utrolig fine bilder, misunner Knut fordi at han er så flink. Får virkelig håpe at jeg ikke får halsbetennelse eller noe i den duren.

Skal legge ut noen bilder når jeg får de, planene mine for i dag er å slappe av. Må nesten få varmen i meg, en av de viktigste tingene. Men nå skal jeg spise potetball. Ah, middagen var herlig. Jeg ble rett og slett så trøtt at jeg la meg til å sove, våknet halv 9 og spiste noen mandariner.
Hejdåå :)


2 kommentarer:

Knuuuut sa...

Så fine bilda^^ lure på kem som har tatt dem:D
(du e faktisk pålagt å opplyse om fotograf;) D jør ikke nokka for me, men da veit du d i hvert fall^^)

anja bo-quien sa...

Haha, selfølgelig skal i gjøre det! :)