20. september 2008

Spania - Malaga 6-13.oktober <3

Rommet mitt er døds varmt, kanskje ikke så rart når ovnen står på.
Kom vel egentlig nettopp ut av dusjen, sitter bare her å hører på musikk. Planene mine for i dag er svært lite, skal sikkert ta noen bilder siden jeg har lånt speilrefleks fra skolen.


Senere i kveld skal jeg i bursdag til Dag Eirik/Gekken. Blir sikkert koselig det, hørt rykter om at vi skal synge singstar. Det ble selfølgelig ikke singstar, men film istedet.

Ace Ventura, en genial film. Vi fikk hjemmelaget pizza og masse annet godt. Jeg hadde tatt med speilrefleks kameraet så det ble endel bilder, men gidder ikke å legge ut.




Gran Hotel Cervantes, blir så koselig :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

:O :O :O :O :O :O :O :O
Får jeg bli med i kofferten (A)?

anja bo-quien sa...

Haha, bare å bli med ;-D