13. september 2008

By tur ?

Endelig helg, tid for å slappe av og være med venner.
I dag er det sånn passe fint vær ute og jeg skal snart til byen med Ingrid, vi skal ta bussen som går ti over halv fra byen, blir vel koselig. Akkurat nå sitter jeg på skole pcen, snakker med folk mens jeg nerder på nettby og hører på musikk! R.Kelly - The World's Greatest, nydelig sang som dere burde høre hvis dere ikke har hørt den før.

En god nyhet, kjæresten min kommer mest sannsynligvis den 26.september og blir til 30. Jeg klarer serriøst ikke å vente, blir så fantastisk herlig å få være sammen med han igjen. Vi to, gutten min. Vi traff på Lovise i byen og gikk med henne til roseby, hun er like hyper hver eneste gang, men det er bare morsomt.

Når jeg kom hjem, ringte Kim. Han er så forferdelig søt, elsker han.
Nå sitter jeg å venter på at han skal bli ferdig med å spise, det er så godt å snakke med han.

Ønsker alle en kjempe fin helg, håper alle får den like fin som min : - D


Hårfarge fra cubus


Vippetang fra H&M

6 kommentarer:

Silje ; ¤ sa...

R Kelly - The world's greatest <3 vår sang

Silje ; ¤ sa...

Du bli fin me stripa vennen :)

Anonym sa...

så koselig å lese seg oppdatert på dagene dine når det tar så lang tid mellom vi møtes :- D kjempebra at du ordna deg blogg ^^ Nå kan vi kommentere fram og tilbake osv :- D Det blir kos < 3
Glad i deg ; *

Marianne sa...

Så fint at du har blogg Anja:)
Koselig å lese vettu;*

Solveig sa...

anja med mfk-drakten er standard ^____^

Anonym sa...

søte bilder pus :- D