15. september 2008

Ny uke, nye muligheter ?

Vekkeklokken min ringte nøyaktig klokken 07.00 i dag tidlig, jeg var døds trøtt og ville egentlig ikke stå opp. Til slutt bestemte jeg meg for å gå på badet og ordne meg. Det ble litt sminke og daffe klær delux.

Vi skulle egentlig hatt gym fra 12.00 - 13.30, men siden Marit, gym læreren vår er sjuk blir det heller en innleverings oppgave.

Nå er jeg ferdig med oppgaven, den var skikkelig lett OG jeg er ferdig med novellen som skal være ferdig til i morgen, første utkast. Resten av dagen skal jeg bruke til å slappe av og snakke med kjæresten min <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aw, heldig som ikke har så mye lekser! Jeg har matteprøve på fredag og naturfagrapport som må leveres :| pluss masse anna jeg får i løpet av uka :s stress!! :(

anja bo-quien sa...

Lykke til vennen, bare ikke stress! Det hjelp ikke i det heile tatt! :)

Anonym sa...

aw, takk søta <3