22. september 2008

SLITSOM DAG.

I dag hadde vi matteprøve, den gikk forferdelig dårlig. Får sikkert stryk, men siden jeg har gitt opp matte så bryr jeg meg ganske lite. Burde egentlig ikke gjøre det, men sånn er verden. Hadde også gym, styrke og utholdenhet. Det var utrolig morsomt, men utrolig slitsomt. På slutten av timen spilte vi hjørnefotball, jeg skårte verdens fineste mål. Skulle gjerne hatt det på film. Ble litt stolt over det fantastiske målet som jeg skårte.

Planen for i dag : slappe av, snakke med gutten min som jeg gjør hver eneste dag og se på Lillestrøm - Brann. Vet virkelig ikke hvem jeg skal holde med, men det beste for molde er hvis brann vinner. Molde skal også spille semifinale mot Stabæk på onsdag, den går på tv2 en eller annen gang.

Det blir virkelig spennede. Etter at jeg hadde spist middag ringte kompisen til Jone ( lillebroren min), han sa at Jone hadde bremset så hardt på sykkelen at han hadde falt med hodet først i bakken.. Han hadde også fått masse skrubbsår og kunne ikke bevege på høyre håndledd.

Jeg fikk helt sjokk å begynte å grine når jeg så han, det var helt forferdelig :/
Skal snart ned på sjukehuset for å se hvordan det går med han. Off, han bli frisk igjen. Han skal bli på sykehuset over natten for sikkerthets skyld. Savner han allerede!

1 kommentar:

Anonym sa...

huff ; / hils han god bedring !!