14. september 2008

Herlig dag

Jeg våknet kvart over 8, det første jeg gjorde var å se ut av vinduet. Det var et herlig syn, blå himmel og sol. Det var en kald vind som traff meg, men er ganske sikker på at det blir varmere utover dagen. I dag skjer det ganske mye, kanskje derfor jeg våknet så tidlig? Hmm.. I så fall, pappa kommer hjem fra Hellas, gleder meg virkelig til å treffe han, han sa ikke hade før han dro engang. I så fall, Ingrid og Lovise skal stripe håret mitt og i kveld skal jeg på Molde - Lillestrøm med Silje og Malene.
Kanskje du ser meg i tornekrattet? Kult hvis du gir en lyd.

Varme ovnen står på og jeg snakker med min veldig gode venninne Ida fra Trondheim, savner henne utrolig mye akkurat nå. Håper jeg kan få treffe henne snart. Btw, sitter å hører på R.Kelly - The World's Greatest, ufattelig koselig sang
.
Jey, kjæresten min kom innpå, ELSKER DEG.
Da har jeg stripet håret mitt, eller.. Ingrid og Lovise gjorde det. Jeg ble utrolig fornøyd med resultatet. Vi tok selfølgelig noen bilder underveis, men det kommer senere. Skal snart spise middag, og så på kamp rett sammen med Silje. Har en liten god magefølelse i dag, tror de kan slå Lillestrøm med god samvittighet.





Jeg og Silje flyttet oss fra tornekrattet når Lillestrøm skåret, men det gikk ikke lang tid før Aksel Berget Skjølsvik utliknet, det var en herlig stemning på kampen etter den skåringen. Linje dommeren sugde totalt, han kunne rett og slett ikke dømme! Kan vel si at det ikke var en dødsbra bra kamp, begge lag hadde sjanser og bla, bla, bla.. Lillestrøm var egentlig ganske heldig med målet som de fikk i slutten av første omgang.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ANJAA PUUUUS (L)
Du er søtest ^^ Savner deg og !! <3

Gleder meg til å se deg med striper!! Sikkert nydli <3
Kos deg på kamp i kveld !! ;*

anja bo-quien sa...

Du e søtest, vennen! :)
Haha, i blei skikkelig fornøyd med stripan, jey :*