26. september 2008

Fredag 26.september <3

Dagen har endelig kommet, kjæresten min kommer. Begynner og bli en stund siden sist vi var sammen, så det blir rett og slett herlig. I dag våknet jeg av meg selv, fikk ikke sove mer. Gleder meg så sinnsykt, er ikke mange timer igjen til han kommer. Ny tid, jeg trenger ikke å være på skolen før klokken 12. Malene snakket om at hun skulle komme bort til meg, vi må gjøre en siste bit av prosjektet før vi kan levere det inn.

Det ble ikke noe av alikavel. Jeg skjønner ikke hvorfor de som var ferdig med prosjektet måtte på skolen, men jeg angrer ikke på det. Jeg, Malene, Dag Eirik, Daniel og Lukas gikk i studioet for å ta noen bilder. Det var utrolig morsomt, jeg og Malene var helt i hundre. Senere i kveld skal jeg og Kim i "etter bursdags feiring" til Malene.

Det ble en utrolig koselig "etter bursdags feiring". Vi spiste, så på film, hørte på musikk og bare snakket. Filmen vi så het Holiday, en utrolig søt film. Jeg begynte selfølgelig å grine på slutten av filmen, det var serriøst FLAUT. Bilder kommer senere :)

Ingen kommentarer: