25. september 2008

Fotooppgve.

I dag hadde vi framføring i engelsk, det gikk egentlig ganske bra. Hadde nesten to timer med studietid der vi fikk jobbe med det vi ville, etter det var det natur og miljø som ble en time der jeg bare slappet av. Resten av dagen hadde vi mediekommunikasjon med Sonja, vi skulle jobbe med prosjektet som skal være levert inn til klokken 15.15 i morgen.

Jeg er nesten ferdig, mangler bare "det gylne snitt", men det skal Helene hjelpe meg med i morgen. Vi fikk også tilbake matteprøven, karakteren min ble 3. Hm, kan vel ikke akkurat si at jeg er fornøyd, hadde glemt å skrive et skjema på hjelpearket som vi fikk ha med under prøven.


Det trakk karakteren min veldig mye ned, men neste prøve satser jeg på en høyere karakter. Siden vi holder på med prosjekt skal jeg jobbe halve dagen hjemme, skal ikke på skolen før halv 12. I dag skal jeg bare slappe av, rydde litt. Gutten min kommer i morgen! Jeg, Malene og Daniel tok noen bilder i studiet i dag, slik ble resultatet :)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Søte bilda :- D!
Går sikkert bedre på matteprøven neste gang : ))
snakkes pus <3

Mariell Kejia sa...

Han ene gutten der er så sykt lik på en som heter Anders ! Vi viste et bilde som du hadde lagt ut på nettby til Anders, og til og med Anders syntes at det lignet på han. hehe

anja bo-quien sa...

Hvilken gutt? ;-*