2. desember 2008

Milano og TV kos : )

De to første timene skulle vi fortsette å jobbe med plakat prosjektet, det viste seg at Øystein ikke hadde en utrolig bra dag. Selfølgelig lot han det gå ut over oss, to fikk inndratt pcen sin og noen måtte snakke med kontakt lærer. Nå skal vi skifte plasser mye oftere på grunn av han.

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er problemet hans, noen ganger går han over streken. Irritert blir jeg og, grusomt irritert. For noen uker siden hadde hadde vi et prosjekt om Molde Fotballklubb der vi lærerne skulle se på selve produktet, prosjektbeskrivelsen og rapporten.

Til min forskrekkelse fikk jeg 4, trodde ikke rapporten min var så bra. Tror jeg begynner og få til å skrive gode rapporter. Jeg og Silje fikk akkurat samme karakter, vi ble jo overraskende glade. Hadde jobbet utrolig godt med rapporten og så det skulle egentlig bare mangle.

Etter skolen var jeg på Milano med klassen, det var utrolig koselig. Omtrent alle spiste en sort for kebab, jeg spiste durum kebab. Kan ikke få bedre mat enn på Milano, helt sykt hvor god mat det er der. Nå sitter jeg på rommet med store klær og hører på musikk mens jeg spiser mentos.

Snart begynner blåfjell, gleder meg allerede. Jeg er glad i Lukas og han går i klassen min :*

1 kommentar:

Anna Lena sa...

Milano en nam nam <3
Og jeg er flink til å ta bilder!
Dere er så søøøøte <3