6. desember 2008

I dag har jeg bare kost meg hjemme, laget header og tatt noen bilder. Akkurat nå sitter jeg i stuen å venter på at alle kort filmene på tv2 skal begynne, gammel tradisjon å følge de gamle barnefilmene. Lørdager er alltid kos, spise god mat, se noe spennende på tv og snakke med kjæresten min.

Laget også en ønskeliste ved siden av innlegget, det er bare å kjøpe noe til meg. Det jeg ønsker meg mest er speilrefleks kamera. Det er så mye bedre enn vanelig kamera, man får mye bedre bilder og det er så mye mer man kan gjøre. Det er også ganske praktisk for min egen del, burde ha mitt egen kamera når jeg går media linjen.

Ah, nå har det endelig begynt. Akkurat nå ser jeg på "Askeladden og de gode hjelperne", utrolig koselig må jeg si. Jeg snakker også med Anna Lena, hun ser også på det samme. Senere i dag skal jeg og pappa på butikken å handle inn mat til i kveld. Det er virkelig ikke lenge til julaften, og jeg gleder meg utrolig mye. Forslag til musikk jeg kan laste ned? :*

6 kommentarer:

Anna Lena sa...

Du eså fin du jenta mi <3

anja bo-quien sa...

Aw, tusen takk :)
Du og e fin, bby <3

Anonym sa...

aw, dans e best !
høres utsom en kos dag :- )) kortfilma e så søte < 3!
søte bilda :- D!!
laste ned sanga ? niks.. MEN SJEKK UT JULERADIOEN: http://www.last.fm/listen/globaltags/xmas :- ))) snakkes søta < 3

PR-gruppa sa...

Alltid koselig å lese bloggen din^^
Det høres ut som en dødskoslig dag<3
Du kan laste ned Here By Me av 3 Doors Down. Den er elskbar<3xD

Kim Hyen Moo sa...

Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 Elsker deg<3 du vet ka"" hi hi

anja bo-quien sa...

Aw, gutten min da :*