10. desember 2008

Melkesjokolade + mandarin. (h)

I dag hadde jeg heldagsprøve i matte, tror det gikk bra. Var noen oppgaver som var helt umulige, men mange som jeg fikk til. Jeg ble ferdig rundt 12, var ikke mange som satt igjen. Tok bussen hjem og støvsugde hele huset, en av mine kjedelige oppgaver. Men sånn er det, siden jeg ikke jobber må jeg tjene penger på andre måter.

Ellers i dag har jeg skrevet sammendrag fra de kapitlene som vi skal ha prøve om på fredag. Gym prøve forresten, blir spennede siden jeg aldri har hatt teori prøve i gym før. Jeg har også skrevet ferdig natur og miljø fremføringen som jeg satser på og få gjort i morgen. Temaet mitt er fattigdom, ganske greit å få om.

Fikk hjelp av min perfekte kjæreste, jeg elsker deg sykt mye. Nå er det bare 19 dager til han kommer å besøker meg, klarer ikke å beskrive hvor mye jeg gleder meg. En ting jeg vet, og det er at det kommer til å bli utrolig koselig å ha han sammen med meg igjen. Nå hører jeg på musikk å venter på at pappa skal komme hjem med pizza fra butikken.


1 kommentar:

Silje ; ¤ sa...

søte du <3
det der er så fin sang ! <3

http://siljebergrodal.ipublish.no