5. desember 2008

Blåfjell, kakao og bilderedigering :*

På skolen i dag var det en ting som sto på planen, vi fikk et helt nytt prosjekt som vi skal jobbe med frem til jul. Vi skulle dele oss i grupper og oppgaven var finne opp noe som ikke eksisterer. Gruppen min består av; meg selv, Anna Lena, Jeannette, Madeleine og Lukas.

Ganske kjedelig idè, men kan faktisk funke. Dagen i dag har vært skikkelig daff, det eneste vi gjorde på skolen var å holde på med prosjektet. Når jeg kom hjem, så jeg på One Tree Hill mens jeg spiste melkesjokolade. Det er vel omtrent det jeg har gjort i dag, sett på tv og slappet av. Jeg tok meg en dusj for å våkne litt, det hjalp faktisk.

Nå sitter jeg på rommet mitt, temperaturen er herlig. Drikker kakao med krem på toppen, urolig godt. Snakker også med Anna Lena og Knut mens jeg vimser rundt på nettby. Tidligere i dag lastet jeg ned sanger som jeg hører på, mange julesanger. Jeg gleder meg utrolig mye til julaften, er faktisk bare 19 dager til.



Jeg er stolt over at han er min kjæreste og ingen i hele verden får ta han i fra meg. Det jeg vil fram til er at jeg elsker deg utrolig høyt, gutten min :*